مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آذر 1400 ساعت 09:402021-12-01سياسي

پژوهش در البرز مطابق نیازهای استان نیست


سرپرست دفتر برنامه ریزی و تحول اداری استانداری البرز گفت:  بر اساس آسیب شناسی انجام شده با وجود فراوانی منابع اطلاعاتی در استان و تلاش های پژوهشگران و صرف منابع مالی قابل توجه، - نبود سیستم های نرم افزاری استاندارد، تولید دانش کاربردی و مورد نیاز را در استان با کندی مواجه کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهرداد قهرمانی روز چهارشنبه 10 آذر در نشست خبری هفته پژوهش که در دانشگاه خوارزمی برگزار شد، افزود: عدم دسترسی سریع به تحقیقات انجام شده و عدم انطباق پژوهش ها با نیازهای استان و اولویت های تحقیقاتی دستگاه های اجرایی استان و همچنین نبود نظارت موثر بر فعالیت های پژوهشی برای هدایت آنها در راستای اهداف توسعه متوازن در استان از جمله آسیب هایی است که در زمینه پژوهش در استان احصا شده است.

وی با اشاره به اینکه نیاز به زیر ساخت هایی است تا پژوهش ها در راستای توسعه متوازن در استان باشد، تصریح کرد: اکنون با توجه به برنامه ریزی ها و جلسات برگزار شده دو نکته قابل توجه است.

نکته اول ایجاد سامانه اطلاعات پژوهشی در استان به منظور پیشگیری از موازی کاری و انجام پژوهش های تکراری غیر قابل توجیه و همچنین مدیریت فعالیت های پژوهشی استان، ساماندهی و شناسایی نیازها و اولویت های استان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پژوهش در البرز مطابق نیازهای استان نیست

پژوهش در البرز مطابق نیازهای استان نیست