مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آذر 1400 ساعت 09:402021-12-01اقتصادي

صدور پروانه بهره برداری برای 115 کارخانه جدید در چهارمحال و بختیاری


رییس سازمان صنعت،معدن وتجارت چهارمحال وبختیاری گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 115 کارخانه جدید در استان پروانه بهره برداری دریافت کرده اند، - ایسنا/چهارمحال و بختیاری رییس سازمان صنعت،معدن وتجارت چهارمحال وبختیاری گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 115 کارخانه جدید در استان پروانه بهره برداری دریافت کرده اند، برای تکمیل و بهره برداری از این واحدهای صنعتی 2500 میلیاردریال هزینه شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت،معدن وتجارت چهارمحال وبختیاری سجاد رستمی، اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون 115 کارخانه جدید در استان پروانه بهره برداری دریافت کرده اند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش از 12 درصد رشد داشته اند.

رییس سازمان صنعت،معدن وتجارت چهارمحال وبختیاری افزود:این واحدهای صنعتی جدید در زمینه تولید قطعات بتونی، شن و ماسه، شیمیایی و محصولات پلاستیکی، بسته بندی مواد غذایی، محصولات فلزی ساختمانی، وسایل نقلیه موتوری و الکترو موتوری و وسایل خانگی فعالیت می کنند.

وی بیان کرد: برای تکمیل و بهره برداری ازاین واحدهای صنعتی 2500 میلیاردریال هزینه شده است که بابهره برداری از این طرح ها زمینه اشتغال 500 نفر در چهارمحال و بختیاری فراهم شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور پروانه بهره برداری برای 115 کارخانه جدید در چهارمحال و بختیاری

صدور پروانه بهره برداری برای 115 کارخانه جدید در چهارمحال و بختیاری