مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آذر 1400 ساعت 09:402021-12-01اقتصادي

جریان گاز سازمان های دولتی که نسبت به دستورالعمل بی تفاوت باشند قطع می شود


مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی گفت: مطابق بخشنامه معاون اول محترم رییس جمهور، تمام ادارات و موسسات دولتی موظف هستند دمای اتاق ها و سالن ها را بین 18 تا 21 درجه سانتی گراد کنترل کرده و سیستم های گرمایشی را نیم ساعت قبل و بعد از کار روشن و خاموش کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، محسن نجات افزود: شرکت گاز استان موظف به کنترل و پایش اجرای دقیق این دستورالعمل است.

وی خاطرنشان کرد: بیش از 70درصد گاز استان در نیمه دوم سال در بخش خانگی و عمومی مصرف می شود و متاسفانه همه ساله با شروع فصل سرما شاهد مصرف لجام گسیخته و خارج از استاندارد گازطبیعی در بخش خانگی هستیم.

نجات افزود: شهرستان مشهد با حدود یک میلیون و 350 هزار مشترک گازطبیعی به تنهایی به اندازه چندین استان کشور گاز مصرف می کند که این مهم نیازمند بازنگری جدی شهروندان درباره رفتار مصرفی است.

مشهدی ها می توانند با همدلی و تعامل الگوی دیگر کلان شهرهای کشور در مصرف بهینه گاز شوند.

راهکارهای بسیار ساده ای همانند استفاده از البسه گرم و مناسب و خاموش کردن وسایل گرمایشی در اتاق های بدون استفاده در منزل وجود دارد که شهروندان می توانند با استفاده از آن مصرف گاز خود را کاهش داده و موجب پایداری گازرسانی به همه بخش های مصرفی در روزهای سرد شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جریان گاز سازمان های دولتی که نسبت به دستورالعمل بی تفاوت باشند قطع می شود

جریان گاز سازمان های دولتی که نسبت به دستورالعمل بی تفاوت باشند قطع می شود