مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آذر 1400 ساعت 09:302021-12-01اقتصادي

5000میلیارد ریال اعتبار برای جاده پاتاوه-دهدشت تخصیص یافت


معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: پنج هزار میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل و بهره برداری جاده پاتاوه- دهدشت تخصیص یافت.

- ، کیامرث حاجی زاده ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: ساخت جاده پاتاوه - دهدشت تحولات شگرف ملی و محلی دارد و فاصله بندر امام خمینی (ره) تا اصفهان را 270 کیلومتر کمتر می کند.

وی با بیان اینکه با بهره برداری از این مسیر در جاده های کهگیلویه و بویراحمد کاهش بار ترافیک داریم، گفت: در سفر رییس جمهوری به کهگیلویه و بویراحمد پنج هزار میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل و بهره برداری طرح ملی پاتاوه به دهدشت تصویب شد که این میزان اعتبار هم اکنون تخصیص یافته است.

حاجی زاده اظهار داشت: جاده ملی پاتاوه - دهدشت پس از سال ها انتظار با تزریق به موقع و هزینه این مقدار اعتبار تکمیل و به صورت کامل زیر بار ترافیک می رود.

وی افزود: این طرح در 2 سال اخیر 40 درصد پیشرفت کاری داشته و با توجه به اینکه این طرح در مراحل پایانی است پیش بینی می شود در آینده نزدیک به بهره برداری برسد.

حاجی زاده تصریح کرد: افزایش قیمت مصالح و تحریم علت تأخیر و کندی در اجرای این طرح بود که در سال گذشته با افزایش 300 درصدی اعتبارات برای تسریع در روند احداث و پیشرفت کاری 270 میلیارد تومان به این جاده تخصیص و هزینه شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5000میلیارد ریال اعتبار برای جاده پاتاوه-دهدشت تخصیص یافت

5000میلیارد ریال اعتبار برای جاده پاتاوه-دهدشت تخصیص یافت