مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آذر 1400 ساعت 09:202021-12-01اقتصادي

بتن ریزی دیواره نخستین کندوی سیلوی 100 هزارتنی غلات در بندر چابهار


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، بهروز آقایی با اعلام این خبر اظهار داشت: با شروع عملیات اجرایی سیلوی 100 هزارتنی غلات بندر شهید بهشتی در آذر سال گذشته، - مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان از بتن ریزی دیواره اولین کندوی سیلوی 100 هزارتنی غلات در بندر چابهار خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، بهروز آقایی با اعلام این خبر اظهار داشت: با شروع عملیات اجرایی سیلوی 100 هزارتنی غلات بندر شهید بهشتی در آذر سال گذشته، تاکنون عملیات تحکیم بستر، شمع کوبی های حرفه ای و فنی، اجرای عملیات عظیم فوندانسیون و آرموتربندی کندو ها به خوبی انجام شده است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان ادامه داد: در یکمین سال از شروع پروژه، روز گذشته عملیات موفق اجرای دیواره اولین کندو از 12کندوی سیلو با مدل قالب لغزنده انجام شد.

وی تأکید کرد: این پروژه بزرگ و استراتژیک فصل جدیدی از تخلیه کالا های اساسی را به صورت تمام مکانیزه در سواحل مکران ایجاد خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، آقایی پیش از این در این باره گفته بود: با ساخت سیلوی 100 هزارتنی غلات بندر شهید بهشتی چابهار، ضمن تسریع در تخلیه کشتی ها، عملا هزینه های تخلیه و انتقال کاهش یافته و کالا به صورت کاملا استاندارد نگهداری، تخلیه و بارگیری می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بتن ریزی دیواره نخستین کندوی سیلوی 100 هزارتنی غلات در بندر چابهار

بتن ریزی دیواره نخستین کندوی سیلوی 100 هزارتنی غلات در بندر چابهار