مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آذر 1400 ساعت 09:152021-12-01سياسي

ساخت بیش از 1000 واحد مسکونی در مهرگان


مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قزوین از ساخت بیش از یکهزار واحد مسکونی در شهرک مهرگان با پیشرفت بیش از 20 درصد خبر داد.

- اصغر گونجی در جلسه شورای تأمین مسکن استان قزوین که صبح چهارشنبه در سالن جلسات شهید سلیمانی استانداری قزوین برگزار شد اظهار کرد: 1035 واحد مسکونی در شهرک مهرگان به واسطه پیمانکاران بنیاد مشکل در حال فعالیت هستند که تا امروز کارهایی از قبیل فونداسیون را انجام داده اند و به طور میانگین بیش از 20 درصد پیشرفت در پروژه وجود داشته است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قزوین اذعان کرد: در تاکستان 24 واحد در دستور کار ما قرار داشته و تا امروز 25 درصد پیشرفت داشته است.

وی ادامه داد: 24 واحد در بیدستان، 32 واحد در اقبالیه، 24 واحد در محمود آباد نمونه و92 واحد در بویین زهرا در حال ساخت هستند که میانگین پیشرفت مجموع آنها بیش از 18 درصد است.

گونجی تبیین کرد: یکی از مشکلات ما در این طرح عدم تأمین بودجه از سوی بانک ها است در حالی که مردم بیشتر سهم خود را پرداخت کرده اند.

این مسئول خاطر نشان کرد: در شهرهایی که جمعیت کمتر از 20 هزار جمعیت دارند انشعابات و زیرساخت ها از جمله آب وجود ندارد و ما مجبوریم در ساخت و سازها از تانکرهای آب استفاده کنیم که این موضوع بر مشکلات ما افزوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت بیش از 1000 واحد مسکونی در مهرگان

ساخت بیش از 1000 واحد مسکونی در مهرگان