مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آذر 1400 ساعت 09:102021-12-01اقتصادي

فروش اموال تملیکی لرستان در 6 مزایده/ 9 انبار تا یک سال دیگر تخلیه می شود


رییس کل دادگستری لرستان از فروش اموال تملیکی لرستان در قالب 6 مرحله مزایده خبر داد و گفت: فکر می کنم تا یک سال دیگر همه 9 انبار اموال تملیکی استان را بتوانیم خالی کنیم.

- ، در خصوص انبارهای اموال تملیکی لرستان اظهار داشت: حوزه اموال تملیکی در سطح شهرستان خرم آباد 9 انبار اموال مختلف دپو شده دارد.

وی با بیان اینکه برخی از این انبارها مربوط به وسایل نقلیه سواری و شاسی بلند داخلی و خارجی است، تصریح کرد: بالغ بر صد دستگاه موتور سیکلت که 90 درصد آنها بالای هزار سی سی است و قابل استفاده در شهرها نیست هم در این انبارها موجود است؛ وسایل خانگی مثل یخچال و تلویزیون و لباسشویی، قطعات و لوازم مکانیکی، پتو و لوازم مصرفی خوراکی و… نیز در این انبارها دپو شده است.

رییس کل دادگستری لرستان با تاکید بر اینکه سال گذشته در آبان ماه با حضور دادستان خرم آباد و مدیر حفاظت اطلاعات دادگستری استان بازدیدی از انبارهای اموال تملیکی داشتیم، افزود: بسیاری از این اموال جلوی آفتاب بود و طی چند سال سوخته شده و یا فاسد شده بودند؛ وضعیت نگهداری آنها ناهنجار بود و دستور دادیم که اینها را دسته بندی کرده و به صورت منظم چیدمان شوند که این اقدام انجام و سریال کالاها ثبت و بررسی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فروش اموال تملیکی لرستان در 6 مزایده/ 9 انبار تا یک سال دیگر تخلیه می شود

فروش اموال تملیکی لرستان در 6 مزایده/ 9 انبار تا یک سال دیگر تخلیه می شود