مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آذر 1400 ساعت 09:052021-12-01سياسي

کردستان به نماد وحدت و در جهان اسلام تبدیل شود


افقی را برای استان کردستان در نظر گرفته ایم که استان کردستان به الگو و نماد وحدت و برادری و پیشرفت و تعالی در جهان اسلام تبدیل شود.

- ایسنا/کردستان استاندار کردستان گفت: افقی را برای استان کردستان در نظر گرفته ایم که استان کردستان به الگو و نماد وحدت و برادری و پیشرفت و تعالی در جهان اسلام تبدیل شود.

اسماعیل زارعی کوشا امروز (10آذر) در دیدار با دبیر کل مجمع تقریب مذاهب اسلامی اظهار کرد: استان کردستان با وجود همه ظرفیت ها و استعدادها و منابعی که خداوند به آن عنایت کرده و در راس همه این موهبت ها وجود منابع انسانی مومن و پرتلاش، برای پیشرفت و تعالی چیزی کم ندارد جز اینکه باید با عزم و اراده و با اتحاد و همدلی پیش برویم.

وی عنوان کرد: ما افق خود را اینگونه ترسیم کرده ایم که استان کردستان به الگو و نماد وحدت و برادری و پیشرفت و تعالی در جهان اسلام تبدیل شود و این با وجود علمای گرانقدر و فضلای عزیزی که در جای جای این استان هستند فداکارانه به تبلیغ و تعلیم دین مشغول هستند؛ میسر است.

زارعی کوشا افزود: در آغاز این مسیر و در طلیعه دولت آیت الله رییسی و با نگاه ویژه ای که رییس جمهور به این استان دارند امیدواریم از این فرصت استفاده و استان کردستان را به جایگاهی برسانیم که از جهات مختلف در شان این استان و متناسب با جایگاه بلند و قابلیت های م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کردستان به نماد وحدت و در جهان اسلام تبدیل شود

کردستان به نماد وحدت و در جهان اسلام تبدیل شود