مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آذر 1400 ساعت 09:002021-12-01سياسي

راه اندازی اولین سامانه آنلاین مواد تفکیکی و بازیافت در دانشگاه بیرجند


سامانه آنلاین مواد تفکیکی و بازیافتی با رویکرد استارتاپی و با هدف خرید آنلاین مواد بازیافتی در محل و تفکیک از مبدا با امکانات سامانه هوشمند نرم افزاری و دارا بودن تمام مختصات و جزییات در دانشگاه بیرجند به منظور گسترش علمی و عملی مدیریت سبز راه اندازی شد.

- ایسنا/خراسان جنوبی سامانه آنلاین مواد تفکیکی و بازیافتی با رویکرد استارتاپی و با هدف خرید آنلاین مواد بازیافتی در محل و تفکیک از مبدا با امکانات سامانه هوشمند نرم افزاری و دارا بودن تمام مختصات و جزییات در دانشگاه بیرجند به منظور گسترش علمی و عملی مدیریت سبز راه اندازی شد.

اولین سامانه آنلاین مواد تفکیکی و بازیافت با حضور خامسان، رییس دانشگاه بیرجند، نجفی، معاون پژوهش، فناوری و نوآوری و جمعی از مدیران و رؤسا در دانشگاه بیرجند راه اندازی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه بیرجند،بستر آزمایشی این سامانه از دانشگاه بیرجند به عنوان دانشگاه سبز در شرق کشور، شروع بکار کرده است؛ در فاز اول این طرح، جامعه هدف که از بطن خانواده دانشگاهیان دانشگاه بیرجند اعم از کارکنان و دانشجویان که دارای گوشی هوشمند نسخه اندروید هستند از این پس می توانند با نصب اپلیکیشن چرخه سبز از کافه بازار درخواست جمع آوری مواد بازیافتی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی اولین سامانه آنلاین مواد تفکیکی و بازیافت در دانشگاه بیرجند

راه اندازی اولین سامانه آنلاین مواد تفکیکی و بازیافت در دانشگاه بیرجند