مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آذر 1400 ساعت 09:002021-12-01سياسي

دورهمی فعالان اجتماعی با توجه به نقش اتم ها برگزار شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، اولین دورهمی فعالان حوزه نوآوری اجتماعی با موضوع نوآوری های اجتماعی و نقش اتم ها در حل مسائل کشور به همت ستاد نوآوری اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام در کارخانه نوآوری آزادی برگزار شد.

- اولین دورهمی، از پیش رویدادهای رویداد ملی نوآوری اجتماعی با عنوان فعالان حوزه اجتماعی با نقش اتم ها در حل مسائل کشور، به همت ستاد نوآوری اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو ، اولین دورهمی فعالان حوزه نوآوری اجتماعی با موضوع نوآوری های اجتماعی و نقش اتم ها در حل مسائل کشور به همت ستاد نوآوری اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام در کارخانه نوآوری آزادی برگزار شد.

در این مراسم محسن دنیوی دبیر نوپیا و مسئول مرکز نوآوری ستاد پیشرفت گفت: اولین دورهمی نوآوری را شاهد هستیم که گردهمایی فعالان این حوزه است.

وی با بیان اینکه نوپیا یک کلمه فارسی با ریشه لری است که تحت این عنوان است که می شود به سمت آینده روشن حرکت کرد، افزود: نوپیا از وجوه مختلف در زمینه نوآوری اجتماعی استفاده می کنند.

دنیوی تصریح کرد: نوآوری اجتماعی یک پدیده ی نوظهور در جهان اجتماعی است که از اوایل 1960 در آمریکا و اروپا پیدا شد و در سال 90 اولین متن ها درباره نوآوری اجتماعی در ایران به تولید رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دورهمی فعالان اجتماعی با توجه به نقش اتم ها برگزار شد

دورهمی فعالان اجتماعی با توجه به نقش اتم ها برگزار شد