مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آذر 1400 ساعت 09:002021-12-01سياسي

چرا صیانت به تعویق افتاد؟


به گفته یک نماینده مجلس با وضعیتی که طرح فعلی «حمایت از حقوق کاربران و خدمات پایه کاربردی فضای مجازی» داشت پیش بینی می شد که کلیات طرح رای نیاورد و تصمیم بر آن شد که مرکز پژوهش ها آن را دوباره بررسی کند.

- به گفته یک نماینده مجلس با وضعیتی که طرح فعلی حمایت از حقوق کاربران و خدمات پایه کاربردی فضای مجازی داشت پیش بینی می شد که کلیات طرح رای نیاورد و تصمیم بر آن شد که مرکز پژوهش ها آن را دوباره بررسی کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه همشهری نوشت: پس از برگزاری 9 جلسه برای بررسی طرح حمایت از حقوق کاربران و خدمات پایه کاربردی فضای مجازی در نهایت، اعضای کمیسیون مشترک بررسی طرح، در جلسه دهم تصمیم گرفتند که طرح فعلی به مرکز پژوهش ها ارجاع داده شود.

در جلسه نهم مشخص شد که وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات طی نامه ای محرمانه به رضا تقی پور انوری، رییس کمیسیون مشترک، خواستار فرصت برای ارائه پیشنهادهای این وزارتخانه شده است.

همچنین اعضای کمیسیون در همین جلسه مطلع شدند که عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات، با محمدباقر قالیباف، رییس مجلس، جلسه ای را برگزار کرده و از رییس مجلس همین درخواست را مطرح کرده است.

اکنون به نظر می رسد که با پیگیری های قالیباف و رای اعضای کمیسیون، در حالی که دو پیشنهاد دیگر هم مطرح بوده، پیشنهاد ارجاع طرح به مرکز پژوهش ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا صیانت به تعویق افتاد؟

چرا صیانت به تعویق افتاد؟