مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آذر 1400 ساعت 08:552021-12-01اقتصادي

شرایط دریافت وام 100 میلیون تومانی برای معتادان بهبودیافته + جزییات


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، فاطمه رضوان با اشاره به پرداخت وام اشتغال به معتادان بهبودیافته اظهار کرد: با توجه به شرایط در سال جاری وام اشتغال معتادان بهبودیافته به مبلغ 100 میلیون تومان افزایش یافته است.

- شرایط دریافت وام 100 میلیون تومانی برای معتادان بهبودیافته + جزییات سرپرست مرکز توسعه پیشگیری و درمان اعتیاد سازمان بهزیستی کشور درخصوص چگونگی دریافت وام 100 میلیون تومانی از سوی معتادان بهبودیافته توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو ، فاطمه رضوان با اشاره به پرداخت وام اشتغال به معتادان بهبودیافته اظهار کرد: با توجه به شرایط در سال جاری وام اشتغال معتادان بهبودیافته به مبلغ 100 میلیون تومان افزایش یافته است.

وی در ارتباط با نحوه پرداخت وام اشاره شده به معتادان بهبودیافته گفت: معتادانی که در مراکز سازمان بهزیستی حضور و فرایند درمانی خود را طی کرده باشند و بهبود یافته باشند و یک سال از زمان پاکی آنها گذشته باشد و در چند مرحله نیز تست اعتیاد آنها منفی باشد و کلاس های حرفه آموزی را گذرانده باشند و گواهی فنی حرفه ای را از سازمان مربوطه اخذ کرده باشند و دارای جواز کسب باشند می توانند از این تسهیلات بهره مند شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرایط دریافت وام 100 میلیون تومانی برای معتادان بهبودیافته + جزییات

شرایط دریافت وام 100 میلیون تومانی برای معتادان بهبودیافته + جزییات