مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آذر 1400 ساعت 08:502021-12-01سياسي

مهلت ارسال مقاله به سمپوزیوم نوروپسیکولوژی شناختی ایران


مهلت ارسال خلاصه مقاله به دهمین سمپوزیوم نوروپسیکولوژی شناختی ایران که با محوریت پیامدهای عصبی روانشناختی کووید-19 برگزار می شود، اعلام شد.

- مهلت ارسال خلاصه مقاله به دهمین سمپوزیوم نوروپسیکولوژی شناختی ایران که با محوریت پیامدهای عصبی روانشناختی کووید-19 برگزار می شود، اعلام شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، انجمن علمی عصب روان‏ شناسی ایران، دهمین سمپوزیوم نوروپسیکولوژی شناختی ایران را با محوریّت پیامدهای عصب روان شناختی کووید-19 در تاریخ 27، 28 و 29 بهمن ماه سال 1400 برگزار می کند.

ارائه مقاله ‏های پژوهشی و نقد و بررسی، انجام سخنرانی ‏های علمی و تخصّصی، برگزاری پانل ‏ها در موضوع‏ ها و روش‏ های نوروپسیکولوژیک و تشکیل کارگاه‏ های آموزشی در این زمینه میان رشته‏ ای، برنامه ‏های این سمپوزیوم خواهند بود.

علاقه مندان می توانند خلاصه مقاله ‏های خود را در گرایش ‏های مختلف نوروپسیکولوژی تا تاریخ 30 آذرماه 1400 و اصل مقاله را تا 30 دی ماه، به آدرس ایمیل انجمن عصب روان‏ شناسی ایران ارسال کنند.

بنا بر اعلام انجمن علمی عصب روان شناسی، به سیاق گذشته، پذیرش اولیه مقاله ‏ها بر مبنای خلاصه ‏های ارسالی صورت گرفته و قبول نهایی، بعد از بررسی اصل مقاله انجام خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهلت ارسال مقاله به سمپوزیوم نوروپسیکولوژی شناختی ایران

مهلت ارسال مقاله به سمپوزیوم نوروپسیکولوژی شناختی ایران