مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آذر 1400 ساعت 08:502021-12-01اقتصادي

4 تن تخم مرغ در میاندوآب کشف شد


رییس اداره صنعت، معدن وتجارت شهرستان میاندوآب از کشف 4 تن تخم مرغ در این شهرستان که به صورت غیرمجاز به خارج استان حمل می شد خبر داد.

- ، رحمان درفشی در این زمینه اظهار کرد: در حین بازرسی از خودروهای حمل بار در ایست بازرسی شهرستان توسط نیروهای انتظامی میاندوآب 3 هزار و 915 کیلوگرم تخم مرغ که به صورت غیر مجاز در صدد خروج از استان بود از 2 خودرو وانت کشف و ضبط شد.

وی ادامه داد: محموله تخم مرغ کشف شده توسط نیروهای انتظامی میاندوآب پس از صورتجلسه با حضور بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت میاندوآب و با هماهنگی نهادهای ذیربط با قیمت مصوب و تحت نظارت بازرسان اداره صمت جهت مصرف عموم مردم در فروشگاه های سطح شهر توزیع گردید.

درفشی اضافه کرد: طی 8 ماهه نخست امسال در راستای نظارت بر عملکرد واحدهای صنفی و غیر صنفی شهرستان 5 هزار و 577 مورد بازرسی انجام و 471 فقره پرونده تخلف صنفی برای واحدهای خاطی مطابق قانون نظام صنفی به ارزش بیش از یک میلیارد و 850 میلیون ریال تشکیل و جهت صدور حکم نهایی به تعزیرات حکومتی ارجاع داده شد.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان میاندوآب عنوان کرد: همچنین در بازه زمانی یاد شده جهت کنترل و نظارت بر عملکرد واحدهای پخت نان در این شهرستان یک هزار و 683 مورد بازرسی از نانوایی ها انجام و 123 فقره پرونده تخلف صنفی به ارزش بیش ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4 تن تخم مرغ در میاندوآب کشف شد

4 تن تخم مرغ در میاندوآب کشف شد