مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آذر 1400 ساعت 08:452021-12-01سياسي

موسوی: راهکارهای غیرتورمی جایگزین راهکار حذف ارز ترجیحی شود


یک عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: در این که اختصاص ارز 4 هزار و 200 تومانی جز ایجاد زمینه رانت و فساد در کشور، هیچ آثار مثبتی بر سر سفره های مردم نداشته، - یک عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: در این که اختصاص ارز 4 هزار و 200 تومانی جز ایجاد زمینه رانت و فساد در کشور، هیچ آثار مثبتی بر سر سفره های مردم نداشته، شکی نیست اما رییس جمهور روش ها و راه کارهای غیر تورمی را جایگزین کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید علی موسوی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود ضمن تبریک روز مجلس با بیان اینکه دولتی با منطق تدبیر و ایمان در میدان حضور دارند، گفت: هر وقت منافع ملی ایجاب کند، مذاکره و توافق در دستور کار قرار می گیرد اما کشور معطل مذاکره و توافق حاصل از آن نخواهد بود.

توفیقات و دستاوردهای دولت جدید در زمان اندک نظیر افزایش میزان صادرات نفت، انعقاد قراردادهای مهم تجاری با کشورهای منطقه، افزایش صادرات غیر نفتی، دسترسی کشور به بخشی از دارایی های بلوکه شده گویای این است که در شرایط تحریم می توان با طیف گسترده ای از کشورهای منطقه و جهان کار کرد.

توجه ویژه به نظام بودجه ریزی و پرهیز از دست کردن در جیب مردم این عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: به نظر می رسد شرایط کشور در آستانه تحول جدی قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موسوی: راهکارهای غیرتورمی جایگزین راهکار حذف ارز ترجیحی شود

موسوی: راهکارهای غیرتورمی جایگزین راهکار حذف ارز ترجیحی شود