مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آذر 1400 ساعت 08:452021-12-01سياسي

سرپرست دفتر سیاستگذاری، برنامه ریزی و توسعه فناوری وزارت علوم منصوب شد


معاون فناوری و نوآوری وزارت علوم با صدور حکمی دکتر بهنام طالبی را به سمت سرپرست دفتر سیاستگذاری، برنامه ریزی و توسعه فناوری و نوآوری منصوب کرد.

- به نقل از وزارت علوم، در این حکم بر بسترسازی برای ارتقاء شاخص های اشتغال زایی دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاهی با حمایت از فعالیت های شرکت های نوآفرین، استارتاپ ها و شرکت های کوچک و متوسط، و بستر سازی برای تعامل و همکاری حداکثری فیمابین دانشگاه ها و پژوهشگاه ها با عناصر زیست بوم نوآوری و فناوری تاکید شده است.

پیشنهاد قوانین و اجرای سیاست های تشویقی برای ورود اساتید و دانشجویان به نظام نوآوری را از جمله وظایف دفتر سیاستگذاری، برنامه ریزی و توسعه فناوری دانسته و بر بازنگری آیین نامه ارتقاء در حوزه نوآوری و فناوری و طراحی ساز و کارهای لازم جهت جذب و نگهداشت نیروی انسانی متخصص و خبره و کارآمد در ارکان نظام نوآوری و فناوری از دیگر موارد مورد تاکید حکم است.

همچنین بهره گیری از تجربه های موفق و توجه ویژه به رشد و توسعه واحدهای فناور و شرکت های دانش بنیان مستقر در مراکز رشد و پارک های علم و فناوری در ارتقاء جایگاه کشور در عرصه فناوری از دیگر وظایف و ماموریت های دفتر سیاستگذاری، برنامه ریزی و توسعه فناوری ذکر شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرپرست دفتر سیاستگذاری، برنامه ریزی و توسعه فناوری وزارت علوم منصوب شد

سرپرست دفتر سیاستگذاری، برنامه ریزی و توسعه فناوری وزارت علوم منصوب شد