مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آذر 1400 ساعت 08:352021-12-01سياسي

قرار بود وزیر اقتصاد گمرکات را فعال تر کند


عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان در مجلس خطاب به وزیر اقتصاد گفت: قرار بود گمرکات را فعال تر کنید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، سیدمجتبی محفوظی نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز و در تذکر شفاهی خطاب به رییس جمهور و با اشاره مشکلات مدیریتی کشور، گفت: آقای رییس جمهور خودرویی که شما با آن جابه جا می شوید فرتوت و فرسوده است و نیاز به تعمیر دارد؛ این خودرو ما را به جایی نمی رساند.

وی ادامه داد: ملت تحت فشار هستند و نفراتی که قادر به کار نیستند باید با افراد جوان و جهادی جابه جا شوند تا کارها سریع تر پیش برود.

عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان در مجلس همچنین خطاب به وزیر اقتصاد گفت: قرار بود گمرکات را فعال تر کنید، اما متأسفانه برعکس آن شده و گمرکات با آمدن شما به حالت خمودگی رفته است.

محفوظی همچنین خطاب به وزیر نیرو اظها رداشت: بارها درباره لایروبی رودخانه ملی بهمن شیر به شما تذکر دادیم اما پاسخ های مدیران شما غیرمنطقی بوده است؛ در این رابطه طرح سوال را آماده کرده ایم و اگر نتیجه نگیریم سناریوهای دیگر را دنبال خواهیم کرد.

وی همچنین خطاب به دولت و وزیر راه و شهرسازی یادآور شد: ما همچنان در آبادان و خرمشهر جنگ زده هستیم و چاله های خیابان ها نشانه آن است چه زمانی قرار است از این وضعیت خارج شوی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرار بود وزیر اقتصاد گمرکات را فعال تر کند

قرار بود وزیر اقتصاد گمرکات را فعال تر کند