مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آذر 1400 ساعت 08:352021-12-01سياسي

حاج علی اکبری: این روزها طلایی ترین دوران برای خدمت به مردم است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت،  حجت الاسلام محمدجواد حاج علی اکبری صبح امروز در دیدار با استاندار گیلان در دفتر استاندار با اشاره به اهمیت افزایش سواد رسانه با توجه به دربرگیری فضای مجازی اظهار کرد: آسیب های فضای مجازی و ضرورت برنامه ریزی برای مدیریت آن، فساد و تبعیض را ازجمله چالش های اصلی خواند.

وی با تأکید بر اینکه مقطع زمان کنونی، طلایی ترین دوران برای خدمت به مردم است، گفت: باید با اغتنام از فرصت، همه تلاش خود را به کارگیریم تا امید به نسل جوان بازگردد و اگر بتوانیم از عهده این بخش برآییم، قطعاً شاهد پیشرفت و رشد خواهیم بود.

رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور با  تأکید بر استفاده از ظرفیت نخبگان افزود: رونق مساجد به عنوان سنگر اصلی کیان اسلام و انقلاب از اولویت های شبکه امامت است و اتصال این مجموعه به مدارس و بقیه مراکز فرهنگی از برنامه های بعدی نهاد ما است.

  عزمی جدی برای مبارزه با فساد و تبعیض داریم استاندار گیلان نیز در این دیدار  جلسات هماهنگی سران سه قوه را بر اساس تدابیر رهبر معظم انقلاب و به منظور بررسی امور و جهد و تلاش برای رفع مشکلات در سطوح عالی تصمیم گیری در کشور عنوان کرد که به طورقطع امری شایسته تقدیر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حاج علی اکبری: این روزها طلایی ترین دوران برای خدمت به مردم است

حاج علی اکبری: این روزها طلایی ترین دوران برای خدمت به مردم است