مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آذر 1400 ساعت 08:352021-12-01سياسي

آیت الله جنتی: شهید مدرس باید در حوزه، دانشگاه و مدارس بیشتر معرفی شود


مردم باید شخصیت و ویژگی های شهید مدرس را بشناسند و بهتر است که شهید مدرس در حوزه، دانشگاه و حتی مدارس بیشتر معرفی شود تا آحاد جوانان با این شخصیت بزرگ بیشتر آشنا شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازحوزه پارلمانی خبرگزاری فارس، آیت الله به عنوان روز مجلس انتخاب شده است.

وی افزود: امیدوارم که شهید مدرس بیش از قبل الگوی مجلس و تمام نهادهای کشور باشد چرا که این شهید، ویژگی های برجسته ای دارد که فقط الگوی یک نهاد و جمع نیست بلکه این ویژگی ها می تواند الگوی خوبی برای تمام نهادها و شخصیت ها باشد.

دبیر شورای نگهبان با بیان ویژگی های بارز شهید مدرس، او را فردی شجاع، با اخلاص، ساده زیست، ضداستکبار و دارای استقلال شخصیت توصیف کرد و اظهار داشت: شهید مدرس که شخصیتی تاریخ ساز بود، باید برای مجلس الگو باشد و نمایندگان مجلس باید از ویژگی های شخصیتی این الگو استفاده ببرند.

جنتی اضافه کرد: مردم باید شخصیت و ویژگی های شهید مدرس را بشناسند، حتی بهتر است که شهید مدرس در حوزه، دانشگاه و حتی مدارس بیشتر معرفی شود تا آحاد جوانان با این شخصیت بزرگ بیشتر آشنا شوند.

وی ادامه داد: مجلس شورای اسلامی و نمایندگان مجلس باید با الگوگیری از شهید مدرس به عنوان یک شخصیت بزرگ و تاریخ ساز، به کارهای ضروری و رفع مشکلات اولویت دار مردم بپردازند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله جنتی: شهید مدرس باید در حوزه، دانشگاه و مدارس بیشتر معرفی شود

آیت الله جنتی: شهید مدرس باید در حوزه، دانشگاه و مدارس بیشتر معرفی شود