مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آذر 1400 ساعت 08:352021-12-01سياسي

300 دانش آموز گنابادی عضو مدرسه مجازی شهرداری شده اند


شهردار گناباد از آغاز به کار مدرسه مجازی شهرداری گناباد خبر داد و گفت: هدف اصلی ایجاد مدرسه مجازی شهرداری گناباد، استفاده از ظرفیت فضای مجازی برای ارتقاء آگاهی های مورد نیاز زندگی شهری و فرهنگ شهروندی است و در حال حاضر 300 دانش آموز از 60 مدرسه گناباد در .

- ایسنا/خراسان رضوی شهردار گناباد از آغاز به کار مدرسه مجازی شهرداری گناباد خبر داد و گفت: هدف اصلی ایجاد مدرسه مجازی شهرداری گناباد، استفاده از ظرفیت فضای مجازی برای ارتقاء آگاهی های مورد نیاز زندگی شهری و فرهنگ شهروندی است و در حال حاضر 300 دانش آموز از 60 مدرسه گناباد در این مدرسه مجازی عضو هستند.

حمید زارع حسینی در گفت وگو با ایسنا عنوان کرد: مهمترین حرکت و کمک در بحث مدیریت شهری، حضور و مشارکت مردم است و مطمئنا هر شهر و مدیریت شهری که بتواند شهروندان را در زمینه فرهنگ شهروندی فعال تر و مسئولیت پذیرتر کند و آن ها را در امور شهری مشارکت دهد قطعا موفق تر خواهد بود.

زارع حسینی اظهار کرد: با توجه به مأموریت های سنگین و دامنه کاری وسیع شهرداری به خصوص برای شهری مثل گناباد که محدوده خدماتی بسیار گسترده ای دارد و از طرفی مولفه جمعیت خیلی بالا نیست و بودجه و نیروی انسانی اصلا با این محدوده خدماتی گسترده، همخوانی ندارد؛ بنابراین به همکاری و مشارکت مردم نیاز مبرم داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

300 دانش آموز گنابادی عضو مدرسه مجازی شهرداری شده اند

300 دانش آموز گنابادی عضو مدرسه مجازی شهرداری شده اند