مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آذر 1400 ساعت 08:302021-12-01پزشكي

آب شرب هشترود از نظر سختی مشکلی ندارد


رییس شبکه بهداشت و درمان هشترود گفت: آب شرب هشترود از نظر سختی مشکلی نداردو پایش و آزمایش آب به علت عدم موجودی آزمایشگاه صالح، به آزمایشگاه مرکز استان فرستاده می شود که نتیجه آن ماهانه به فرمانداری و اداره آب اطلاع داده می شود.

- سلیمان جعفر زاده در جلسه شورای شهر هشترود اظهار کرد: عدم واریز حقوق پزشکان عمومی، موجود نبودن دستگاه سی تی اسکن، نبود پزشک متخصص مورد نیاز، مجهز نبودن درمانگاه امام رضا(ع) و چندین مورد دیگر علاوه بر اینکه شهروندان هشترودی را با مشکل روبرو کرده، مراجعه کنندگان از خارج شهرستان و حادثه دیدگان در اتوبان را که به مراکز درمانی هشترود می آیند را نیز می آزارد.

وی افزود: متاسفانه سگ های ولگرد آرامش و امنیت بهداشتی شهر را بر هم زده و شهرداری که متولی اصلی جمع آوری سگ های بی صاحب است در انجام وظایف خود سستی می کند.

وی اظهار کرد: آزمایشگاه موجود در بیمارستان به علت قدیمی بودن جوابگوی مراجعه کنندگان نیست و متاسفانه دانشگاه علوم پزشکی استان یک دستگاه بسیار کهنه را به آزمایشگاه هشترود فرستاده است.

دکتر جعفر زاده اضافه کرد: در خواست چندین دکتر متخصص به دانشگاه علوم پزشکی استان داده شده است اما تخصیص دکتر به مراکز درمانی هشترود هنوز محقق نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آب شرب هشترود از نظر سختی مشکلی ندارد

آب شرب هشترود از نظر سختی مشکلی ندارد