مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آذر 1400 ساعت 08:302021-12-01اقتصادي

75 درصد نجف آبادی ها واکسینه شدند


بیش از 75درصد از افراد جامعه هدف ما واکسینه شده اند و در تلاش هستیم که حداقل به میزان 10درصد دیگر این میزان را افزایش دهیم.

- رییس شبکه بهداشت شهرستان نجف آباد از واکسینه شدن 75درصد از جامعه هدف نجف آباد علیه کووید19 خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، علیرضا غیور در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: کشف سویه جدید کرونا نشان داد که هنوز به نقطه امن نرسیده ایم و رعایت شیوه نامه های بهداشتی و دریافت واکسن، همچنان اصلی ترین روش پیشگیری و مهار تبعات ابتلا به کرونا ویروس است.

وی با تأکید بر نقش پیشگیرانه واکسن در ابتلا به کرونا، خاطرنشان کرد: در ابتدای طرح واکسیناسیون و به همت تلاش شبانه روزی همکارانم، به سرعت به نقطه مناسبی در فراگیری تزریق واکسن رسیدیم، ولی هم اکنون با وجود 54 مرکز فعال و وجود امکانات و زیرساخت های مناسب، این طرح به آهستگی پیش می رود.

رییس شبکه بهداشت نجف آباد از پوشش 75درصدی مردم این شهرستان در طرح واکسیناسیون خبر داد و گفت: بیش از 75درصد از افراد جامعه هدف ما واکسینه شده اند و در تلاش هستیم که حداقل به میزان 10درصد دیگر این میزان را افزایش دهیم.

علیرضا غیور سپس به بیان چگونگی طرح "شهدای سلامت" پرداخت و خاطرنشان کرد: با توجه به تهدیدهای موجود، نباید زمان طلایی برای واکسینه کردن بازماندگان را از دست دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

75 درصد نجف آبادی ها واکسینه شدند

75 درصد نجف آبادی ها واکسینه شدند