مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آذر 1400 ساعت 08:252021-12-01سياسي

مجلس باید وزیری که بودجه را عادلانه توزیع نمی کند مؤاخذه کند


مجلس باید وزیری که بودجه را عادلانه و متوازن توزیع نمی کند، مؤاخذه کند، اما متأسفانه همه چیز به هم ریخته و نماینده برای حق مسلم حوزه انتخابیه اش باید برود دم دفتر وزیر.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، عباس گودرزی نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود در نشست علنی امروز (چهارشنبه 10 آذرماه) مجلس شورای اسلامی با تاکید بر حفظ شان و جایگاه مجلس، گفت: اگر می خواهیم شان مجلس حفظ شود باید به دوران انتخابات باز گردیم.

ما در انتخابات با وعده های اجرایی و با پهن کردن سفره های انتخاباتی با پول پاشی ها، با قول و قراردها و وام دار شدن، به کانون های ثروت و قدرت گاه یک فردی در هر مجلسی که باشد چه چپ و چه راست، چه اصولگرا و چه اصلاح طلب، اگر از این طریق وارد مجلس شد بر رفتار نمایندگی متاثر از آن اخلاق انتخاباتی خواهد شد و باید به مجلس بیاید و بدهی خود را به مجلس پرداخت کند.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مجلسی که نماینده اش وام دار این و آن باشد و نماینده به دنبال پرداخت بدهی خود است، نمی تواند در رأس امور باشد و نمی تواند عصاره فضائل ملت باشد.

وی افزود: کاندیدایی که در ایام انتخابات وعده اجرایی داد و توقعات مردم را به ناحق بالا برد، برخی از مردم خوب ما به خاطر آن توقعاتی که شخص نمایند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجلس باید وزیری که بودجه را عادلانه توزیع نمی کند مؤاخذه کند

مجلس باید وزیری که بودجه را عادلانه توزیع نمی کند مؤاخذه کند