مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آذر 1400 ساعت 08:252021-12-01اجتماعي

جاده های 30 استان کشور درگیر برف و باران می شود/ هشدار پلیس به رانندگان


رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با اشاره به پیش بینی هواشناسی از بارش برف و باران در جاده های 30 استان کشور هشدارها و توصیه هایی را به رانندگان ارائه کرد.

- رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با اشاره به پیش بینی هواشناسی از بارش برف و باران در جاده های 30 استان کشور هشدارها و توصیه هایی را به رانندگان ارائه کرد.

سرهنگ احمد شیرانی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به هشدار سطح نارنجی سازمان هواشناسی کشور گفت: برابر پیش بینی سازمان هواشناسی از امروز چهارشنبه تا پایان روز جمعه وضعیت ناپایدار جوی شامل بارش برف و کولاک، باران و مه شدید، وزش شدید باد در جاده های اکثر قسمت های کشور شامل استان های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، تهران، البرز، قم، چهارمحال و بختیاری، قزوین، اردبیل، کردستان، مرکزی، همدان، گیلان، مازندران، گلستان، لرستان، اصفهان، خراسان رضوی، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، کرمان، خوزستان، سمنان، کرمانشاه، ایلام، زنجان، کردستان،یزد، فارس، هرمزگان و ایلام پیش بینی شده است که این امر وضعیت متفاوت و خاصی را برای سفرهای بین شهری ایجاد کرده است.

وی ادامه داد: در همین راستا نیز رانندگان و مسافرانی که نیاز به سفر ضروری دارند برای تردد به این استانها باید آمادگی لازم برای رانندگی در شرایط با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جاده های 30 استان کشور درگیر برف و باران می شود/ هشدار پلیس به رانندگان

جاده های 30 استان کشور درگیر برف و باران می شود/ هشدار پلیس به رانندگان