مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آذر 1400 ساعت 08:202021-12-01سياسي

دانشگاه مذاهب اسلامی؛ پلی میان فرهنگ و تمدن اسلامی و ایرانی است


دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی گفت: دانشگاه مذاهب اسلامی را تاسیس کردیم تا پلی باشد بین فرهنگ و تمدن ایرانی با تمدن و فرهنگ اسلامی تا دانشمندانی را به جامعه اسلامی تحویل دهیم که باعث رشد و شکوفایی جامعه و کشور شود.

- ایسنا/کردستان دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی گفت: دانشگاه مذاهب اسلامی را تاسیس کردیم تا پلی باشد بین فرهنگ و تمدن ایرانی با تمدن و فرهنگ اسلامی تا دانشمندانی را به جامعه اسلامی تحویل دهیم که باعث رشد و شکوفایی جامعه و کشور شود.

حجت الاسلام والمسلمین حمید شهریاری صبح امروز( 10 آذر) در سفر خود به استان کردستان و دیدار با مسئولان و دانشجویان دانشگاه مذاهب اسلامی کردستان اظهار کرد: واقعیت امر این است که انسان همیشه باید درصدد تحصیل و تکمیل علم خود باشد.

وی افزود: به گفته پیامبر اکرم (ص) انسان از زمانی که در گهواره قرار می گیرد تا زمانی که در گور قرار می گیرد باید طلب علم کند و طلب علم غریزه ای است که در هر مسلم و هر زن و مرد مسلمانی وجود دارد؛ به همین دلیل ما دانشگاه مذاهب اسلامی را تاسیس کردیم تا پلی باشد بین فرهنگ و تمدن ایرانی و تمدن و فرهنگ اسلامی تا دانشمندانی را به جامعه اسلامی تحویل دهیم که باعث رشد و شکوفایی جامعه و کشور شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه مذاهب اسلامی؛ پلی میان فرهنگ و تمدن اسلامی و ایرانی است

دانشگاه مذاهب اسلامی؛ پلی میان فرهنگ و تمدن اسلامی و ایرانی است