مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آذر 1400 ساعت 08:202021-12-01سياسي

تعلل 12 ساله در تکمیل کتابخانه مرکزی پارس آباد


نماینده مردم پارس آباد و بیله سوار در مجلس شورای اسلامی گفت: تأخیر و تعلل در تکمیل کتابخانه مرکزی پارس آباد با گذشت 12 سال از سوی مسئولان و متولیان امر قابل قبول نیست.

- عباس جهانگیرزاده 10 آذر در جریان بازدید از ساختمان نیمه کاره کتابخانه مرکزی پارس آباد اظهار کرد: کلنگ احداث این پروژه از سال 88 زمین زده شده و با گذشت 12 سال این پروژه تنها 20 درصد پیشرفت دارد.

وی تصریح کرد: قرار بود کتابخانه مرکزی پارس آباد در 2 هزار و 400 متر مربع زمین احداث شود تا اهالی از این کتابخانه و مخازن کتاب آن استفاده کرده و بیش از گذشته با کتاب و کتابخوانی انس بگیرند.

نماینده مردم پارس آباد و بیله سوار در مجلس شورای اسلامی تأخیر به وجود آمده را نابخشودنی توصیف کرد و گفت: مسئولان اجرایی و فرهنگی استان قول مساعد دادند که تا پایان امسال این کتابخانه را به سرانجام رسانده و تحویل علاقه مندان به کتاب و حوزه فرهنگ و هنر کنند.

جهانگیرزاده افزود: در حالی احداث این کتابخانه با تأخیر روبه رو شده که شاهد افزایش جمعیت این شهرستان به ویژه مرکز شهرستان روبه رو هستیم که گروه های سنی نوجوان و جوان برای حضور در کنکور و آزمون های دیگر نیازمند احداث چنین مجموعه های فرهنگی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعلل 12 ساله در تکمیل کتابخانه مرکزی پارس آباد

تعلل 12 ساله در تکمیل کتابخانه مرکزی پارس آباد