مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آذر 1400 ساعت 08:152021-12-01سياسي

تشکل های دانشجویی به دنبال تحقق جهاد تبیین باشند


مدرس حوزه و دانشگاه با تشریح شرایط و الزامات تشکل های دانشجویی، گفت: تشکل های دانشجویی با انگیزه بالا علاوه بر حفظ بافت انقلابی به دنبال تحقق جهاد تبیین باشند.

- حجت الاسلام قاسم متقی نیا در نشست مجازی با تشکل های دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی لرستان با تأکید بر اینکه از اعتقادات مؤمنان، توکل به خداوند است، اظهار کرد: مشکلات در سایه اعتقاد به کمک الهی حل می شود کمااینکه توکل بر خداوند نیز تابع شرایط و الزامات خاصی است.

وی با اشاره به اینکه از دیدگاه قرآن توکل به معنای اعتماد کردن به خداوند در امورات زندگی است، افزود: شاخصه ممتاز تشکل های دانشجویی تمرین کار و مدیریت جهادی است و عامل مهم مدیریت جهادی خداباوری و اعتماد به نفس است.

حجت الاسلام متقی نیا با اشاره به اینکه کار جهادی همان کار مخلصانه برای رضایت خداوند و استمداد خواستن از حضرت حق است، ادامه داد: اگر انسان به خدا توکل کرده و او را ناظر بگیرد خداوند نیز در مشکلات و سختی ها راه نجاتی برای او ایجاد می کند.

این مدرس حوزه و دانشگاه با تأکید بر حفظ بافت انقلابی در تشکل های دانشجویی، جهاد تبیین را رسالت این تشکل ها دانست و گفت: هر تشکیلاتی که بتواند بافت انقلابی را حفظ کند قادر به انجام وظایف و کارهای بزرگ است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکل های دانشجویی به دنبال تحقق جهاد تبیین باشند

تشکل های دانشجویی به دنبال تحقق جهاد تبیین باشند