موضوعات داغ: - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - افزايش حقوق - افزايش حقوق بازنشستگان - حقوق بازنشستگان - عضو هيات مديره پرسپوليس - هيات مديره پرسپوليس - تركيب استقلال - هفته بيست و چهارم ليگ برتر - ليگ برتر فوتبال - هواشناسي گلستان - دكتر سيد محمد پورحسيني - تقابل - خداحافظي قاسم حدادي فر - فرنگي كاران ايران - رييس اتحاديه كفاشان تبريز - مهدي فيضي صفت - السامرايي - حيدرآباد - زنان و دفاع مقدس - كاهش ترافيك - يگان حفاظت از ميراث فرهنگي - عبدالعزيز بن تركي الفيصل

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آذر 1400 ساعت 08:152021-12-01سياسي

بهره برداری از سمن سراها در مناطق 22 گانه تهران بزودی


رییس ستاد سمن های شهر تهران با اعلام اینکه سمن سراهای مناطق 22 گانه تهران بزودی به بهره برداری می رسند، گفت: این سمن سراها تبدیل به خانه سمن ها می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علوی در دیدار با نمایندگان سمن های فعال در حوزه محیط زیست و مدیریت بحران گفت: اتفاقاً امروز شما را دعوت کرده ایم تا با تشکیل کارگروه های تخصصی در خصوص معضلات شهر تهران نظرات کارشناسی خود را در قالب طرح و برنامه آماده و در اختیار کمیته های مختلف شورای شهر تهران بگذارید.

وی ادامه داد: برنامه ما این است که نتیجه بدست آمده در کارگروه های تخصصی در حضور رؤسای کمیته های تخصصی شورا بررسی و از این نظارت که کارشناسی شده و دقیق خواهند بود در تدوین طرح ها و لوایح استفاده شود.

علوی با اشاره به اینکه کارگروه ها باید روی موضوعات مشخص و برنامه محور کار کنند، یادآور شد: قطعاً حضور داوطلبانه شما در قالب سمن می تواند به حل بهتر و سریعتر مشکلات تهران کمک کند.

وی در پایان جلسه با اعلام یک خبر خوش برای سمن ها گفت: طی چند روز آینده، بهره برداری از سمن سراها در مناطق 22 گانه آغاز می شود و به تدریج تمامی مناطق دارای سمن سرا خواهند شد.

بر اساس گزارش دفتر این عضو شورای شهر تهران، رییس کمیته ی مشارکت های اجتماعی شهر تهران، سمن سراها را خانه سمن ها خواند و گفت: تمامی سمن های دارای مجوز می ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از سمن سراها در مناطق 22 گانه تهران بزودی

بهره برداری از سمن سراها در مناطق 22 گانه تهران بزودی