مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آذر 1400 ساعت 07:502021-12-01بين الملل

در روز دوم مذاکرات وین چه گذشت؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، اکثر قریب به اتفاق دیپلمات های شرکت کننده در مذاکرات، فضای گفتگو ها را مثبت ارزیابی کرده اند و با وجود اینکه برای دستیابی به توافق، - روز گذشته، دومین روز از مذاکرات وین با ادامه تلاش هیات دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران، وارد مرحله شروع کارگروه لغو تحریم های ظالمانه آمریکا شد و روند مذاکرات با پیشنهاد هایی تازه طرف ایرانی در خصوص نحوه پیشبرد گفتگو ها پیگیری شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، اکثر قریب به اتفاق دیپلمات های شرکت کننده در مذاکرات، فضای گفتگو ها را مثبت ارزیابی کرده اند و با وجود اینکه برای دستیابی به توافق، هنوز راه دشواری در پیش است، اما کارشناسان و اعضای هیات های مذاکره کننده حصول توافق را دور از دسترس نمی دانند.

ادامه دار بودن این دور از مذاکرات و برگزاری نشست کارگروه های لغو تحریم ها و مسائل مرتبط با فعالیت های هسته ای ایران، خود یکی از نشانه های مثبت بودن روند گفتگو های جاری در وین است.

صبح دیروز جلسه کارگروه رفع تحریم در سطح کارشناسان و با حضور نمایندگان ایران، گروه 1+4 و اتحادیه اروپا در هتل کوبورگ وین برگزار شد.

در این نشست، مذاکره کنندگان ایرانی ضمن تشریح دیدگاه های جمهوری اسلامی ایران و ارائه پیشنهاد های جدید، بار دیگر بر موضع اساسی تهران مبنی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در روز دوم مذاکرات وین چه گذشت؟

در روز دوم مذاکرات وین چه گذشت؟