مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آذر 1400 ساعت 07:452021-12-01دانش

لزوم راه اندازی مرکز کاریابی و ایجاد مدرسه اشتغال در دانشگاه ها


معاون فناوری و نوآوری وزارت علوم بر ضرورت توجه به بحث کارآفرینی در دانشگاه ها تأکید و پیشنهاد ایجاد مرکز کاریابی و مدرسه اشتغال در دانشگاه ها را نیز ارائه کرد.

- به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از وزارت علوم، علی خیرالدین معاون فناوری و نوآوری وزارت علوم در اجلاس معاونان پژوهش و فناوری دانشگاه ها، پژوهشگاه ها، موسسات آموزش عالی و پارک های علم و فناوری که با محوریت تبیین برنامه های هفته پژوهش و فناوری 1400 در سالن شهدای جهاد علمی این وزارت برگزار شد، گفت: از سال 1383 که بحث تغییر نام وزارت علوم اتفاق افتاد وظایف بسیار زیادی به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری محول شده به ویژه در حوزه فناوری.

وی افزود: خوشبختانه با پیگیری دکتر زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و هماهنگی های صورت گرفته، معاونت فناوری و نوآوری شکل گرفت.

معاون فناوری و نوآوری وزارت علوم با بیان اینکه بحث های پژوهش بنیادی و تبدیل ایده به محصول برعهده این وزارتخانه است تصریح کرد: در بخش خلق نوآوری و فناوری باید فعالیت های بیشتری صورت گیرد.

خیرالدین بر ضرورت توجه به بحث کارآفرینی در دانشگاه ها تأکید و پیشنهاد ایجاد مرکز کاریابی و ایجاد مدرسه اشتغال در دانشگاه ها را نیز ارائه کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم راه اندازی مرکز کاریابی و ایجاد مدرسه اشتغال در دانشگاه ها

لزوم راه اندازی مرکز کاریابی و ایجاد مدرسه اشتغال در دانشگاه ها