مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آذر 1400 ساعت 07:452021-12-01اجتماعي

شرایط بازگشایی مدارس شبانه روزی در هرمزگان اعلام شد


معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: مدیران مدارس شبانه روزی که دانش آموزان خوابگاهی دارند بایستی طبق ظرفیت اعلام شده پذیرش دانش آموزان را انجام دهند و نسبت به اجرای دقیق نکات بهداشتی کوشا باشند.

- محمد قویدل صبح امروز (10 آذرماه) در نشست خود با مدیران مدارس متوسطه بستک، با اشاره به بازگشایی حضوری مدارس و حفظ سلامتی دانش آموزان در مدارس با توجه به شرایط وجود بیماری کرونا در سطح جامعه، افزود: حفظ سلامتی همکاران و دانش آموزان در زمان حضور خود در مدارس جزء اولویت های آموزش و پرورش می باشد و بایستی تمامی پروتکل های بهداشتی رعایت شود.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان ضمن تبیین دستورالعمل های جدید رعایت نکات بهداشتی در مدارس، اضافه کرد: دانش آموزان و همکاران باید دو دُز واکسن تزریق کرده باشند و کارت واکسن خود را یا دیجیتال و یا پرینت شده در اختیار مدرسه قرار دهند.

این مقام مسئول گفت: مدیران مدارس ضمن رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل های بهداشتی در مدارس، به منظور کیفیت بخشی به آموزش داشتن الگوی برنامه کلاسی امری ضروری است.

قویدل با اشاره به ارسال دستورالعمل اجرایی بازگشایی مدارس شبانه روزی و پذیرش دانش آموزان خوابگاهی، افزود: مدیران مدارس شبانه روزی که دانش آموزان خوابگاهی دارند بایست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرایط بازگشایی مدارس شبانه روزی در هرمزگان اعلام شد

شرایط بازگشایی مدارس شبانه روزی در هرمزگان اعلام شد