موضوعات داغ: - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - افزايش حقوق - افزايش حقوق بازنشستگان - حقوق بازنشستگان - عضو هيات مديره پرسپوليس - هيات مديره پرسپوليس - تركيب استقلال - هفته بيست و چهارم ليگ برتر - ليگ برتر فوتبال - هواشناسي گلستان - دكتر سيد محمد پورحسيني - تقابل - خداحافظي قاسم حدادي فر - فرنگي كاران ايران - رييس اتحاديه كفاشان تبريز - مهدي فيضي صفت - السامرايي - حيدرآباد - زنان و دفاع مقدس - كاهش ترافيك - يگان حفاظت از ميراث فرهنگي - عبدالعزيز بن تركي الفيصل

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آذر 1400 ساعت 06:002021-12-01پزشكي

308 مبتلا به اچ آی وی در همدان / زنگ خطر افزایش ویروس اچ آی وی در زنان


کارشناس HIV معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا از ابتلای 740 نفر به ویروس اچ آی وی در همدان خبر داد و گفت: این تعداد در مراکز مشاوره علوم پزشکی ابن سینا شناسایی و ثبت شدند که از این تعداد 339 نفر فوت شده اند و 308 نفر به صورت ماهانه و مستمر مراجعه می کنند .

- ایسنا/همدان کارشناس HIV معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا از ابتلای 740 نفر به ویروس اچ آی وی در همدان خبر داد و گفت: این تعداد در مراکز مشاوره علوم پزشکی ابن سینا شناسایی و ثبت شدند که از این تعداد 339 نفر فوت شده اند و 308 نفر به صورت ماهانه و مستمر مراجعه می کنند و خدمات مراقبت و درمان دریافت می کنند.

محمد میرزایی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: در شش ماهه اول امسال بیش از 14 هزار تست اچ آی وی انجام شده که از این تعداد 16 مورد مثبت بوده و این افراد شناسایی و پرونده درمانی برای آنها تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه موارد فوت مبتلایان به اچ آی وی بر اثر ابتلا به کرونا اشاره کرد و افزود: این موارد بسیار اندک بوده چرا که تمامی افراد مبتلا به ایدز نسبت به کرونا واکسینه شدند.

میرزایی با بیان اینکه این بیماری بین آقا و خانم فرقی نداشته و احتمال درگیری وجود دارد؛ خاطرنشان کرد: در مجموع مبتلایان 80 درصد آقا و 20 درصد را خانم ها تشکیل می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

308 مبتلا به اچ آی وی در همدان / زنگ خطر افزایش ویروس اچ آی وی در زنان

308 مبتلا به اچ آی وی در همدان / زنگ خطر افزایش ویروس اچ آی وی در زنان