مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آذر 1400 ساعت 05:452021-12-01پزشكي

نگرانی وزارت بهداشت از عدم رعایت پروتکل ها در برخی مدارس


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، دکتر کمال حیدری درباره بازگشایی مدارس، با تاکید بر اینکه بازگشایی مدارس منوط به واکسیناسیون افراد بالای 12 سال بوده است، - معاون بهداشت وزارت بهداشت ضمن اشاره به در دست اقدام بودن گام ششم طرح شهید سلیمانی، در عین حال از تغییر معیار رنگ بندی کرونایی شهرها طی هفته های آتی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو ، دکتر کمال حیدری درباره بازگشایی مدارس، با تاکید بر اینکه بازگشایی مدارس منوط به واکسیناسیون افراد بالای 12 سال بوده است، گفت: برای افراد زیر 12 سال که واکسن نزدند هم بازگشایی منوط به رعایت کلیه پروتکل های ابلاغی است و مسئول اجرایی هم مدیر مدرسه و آموزش و پرورش است.

نگرانی از عدم رعایت پروتکل های ضدکرونا و اخطار به برخی مدارس وی در این باره افزود: اگر این موارد جدی گرفته نشود، ما به شدت نگران هستیم و این یک اشتباه بزرگ می شود؛ ولی در این زمینه همکاران در آموزش و پرورش قول رعایت داده اند.

او ادامه داد: ضمن اینکه مقرر شده است که پیش از حضور افراد در مدارس و بازگشایی مدارس باید همکاران ما در بخش بهداشتی نظارت کرده و مدرسه را از نظر رعایت پروتکل های بهداشتی تایید کنند تا اجازه بازگشایی داده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگرانی وزارت بهداشت از عدم رعایت پروتکل ها در برخی مدارس

نگرانی وزارت بهداشت از عدم رعایت پروتکل ها در برخی مدارس