مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آذر 1400 ساعت 05:352021-12-01سياسي

مردمی بودن انقلاب مایه قدرت نظام است


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس گفت: مردمی بودن انقلاب محور اصلی تولید قدرت نظام است، یعنی همین مردم هستند که انقلاب را به وجود آوردند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، حجت الاسلام و المسلمین محمد رضایی شامگاه سه شنبه در نشست هم اندیشی ستاد بزرگداشت یوم الله 9 که با حضور مدیران دستگاه های اجرایی استان و فرماندهان نظامی و انتظامی فارس برگزار شد، ضمن یادآوری اهمیت این ایام، روز 9 دی را روز تحولی عظیم در روند انقلاب دانست و افزود: در این روز پشتیبانی عظیم مردم از انقلاب بصورت خودجوش رخ داد.

وی حضور مردم در 9 دی 88 را تنها قابل قیاس با حرکت مردم در عاشورای سال 1357 دانست و گفت: هیچ حرکتی مثل 9 دی نتوانست نظام را از پرتگاهی که با برنامه ریزی و عقبه فکری معاندین انقلاب تدارک دیده شده بود رهایی بخشد و آن را بیمه کند.

رضایی 9 دی را به نوعی مکمل حرکت عاشورای 57 خواند و خاطر نشان کرد: این حرکت از فرصت و ظرفیت ارتباط عاطفی با نهضت اباعبدالله و مبتنی بر اندیشه های آزادی خواهانه استفاده و ملتی را از چنگال ظلم و ستم نجات داد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس با یادآوری استفاده بجا از کلمه فتنه ، آن را تنها کلمه مناسب برای توصیف وقایع سال 88 دانست و گفت: هیچ واژه ای بجز فتنه ، اتفاقات آن سال را به درستی توصیف نمی کند و این کلم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردمی بودن انقلاب مایه قدرت نظام است

مردمی بودن انقلاب مایه قدرت نظام است