مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آذر 1400 ساعت 05:352021-12-01سياسي

90 توافق برای اجرای طرح ها در سفر رییس جمهور به زنجان انجام شد


90 توافق برای اجرای طرح ها در سفر رییس جمهور به استان زنجان انجام شد.

- ، محسن افشارچی شامگاه سه شنبه از طریق صفحه مجازی خود در ایسنتاگرام به دستاوردهای سفر رییس جمهوری به استان زنجان اشاره کرد و گفت: قبل از سفر پروژه ها برای طرح و پیگیری در سفر رییس جمهوری به استان شناسایی شد و پیش از سفر، مجموعه ای از طرح ها در جلساتی با حضور معاون اجرایی رییس جمهوری و معاونان وزیران اولویت بندی و تقسیم بودجه شد.

وی اظهار کرد: در این جلسات تمرکز بر طرح های نیمه تمام برای پروژه های دارای 30 تا 40 درصد پیشرفت فیزیکی در استان بود و اکنون مصوبات نهایی در مرکز است و طی هفته جاری به امضای ریاست جمهوری می رسد.

استاندار زنجان به سامانه دریافت نظرات و درخواست های مردمی در سطح استان قبل از سفر اشاره کرد و ابراز داشت: در این راستا 50 هزار درخواست و مکاتبه مردمی در استان ثبت شد.

افشارچی تاکید کرد: در سفر رییس جمهوری 90 توافق برای اجرای طرح ها در استان انجام شد و برای اجرای این طرح ها اعتباری بالغ بر چهار هزار و 800 میلیارد تومان در نظر گرفته شد که طی امسال تا سال 1402 اختصاص خواهد یافت و علاوه بر این اعتبار چهار هزار و 800 میلیارد تومانی، پنج هزار و 500 میلیارد تومان تسهیلات نیز برای پشبرد طرح های سرمایه گذری استان به تصویب رسید و طرح های سرمایه گذاری طی دو سال آین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

90 توافق برای اجرای طرح ها در سفر رییس جمهور به زنجان انجام شد

90 توافق برای اجرای طرح ها در سفر رییس جمهور به زنجان انجام شد