مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آذر 1400 ساعت 05:352021-12-01سياسي

برای حل مشکلات کشور باید یک صدای واحد شنیده شود


نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی گفت: برای حل مشکلات و رسیدن به پیشرفت و توسعه باید وحدت داشته باشیم و در کشور یک صدای واحد شنیده شود.

- اصغر سلیمی در گفت وگو با ایسنا درباره راهکارهای تزریق امید به جامعه، اظهار کرد: مردم باید احساس کنند که مسئولان کشور به طور جدی به دنبال حل مشکلات کشور و رفع تحریم ها هستند و باید تلاش مسئولان را مشاهده کنند و برای رسیدن به پیشرفت و توسعه باید وحدت داشته باشیم و در کشور یک صدای واحد شنیده شود به طوری که منافع ملی تامین شود و تمام جناح های سیاسی با یکدیگر متحد شوند.

وی افزود: مردم در شرایطی هستند که دغدغه اصلی آنان مشکلات معیشتی و بیکاری است و همه باید به دنبال این باشیم تا مشکلات رفع شود.

با توجه به اینکه در این زمان دولت، مجلس و قوه قضاییه همدلی و وفاق خاصی دارند یک فرصت مغتنم برای کشور است تا با ایجاد زیرساخت های مناسب در بخش های مختلف بسیاری از مشکلات حل شود.

این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه برای حل مشکلات به یک سیاست گذاری اصولی نیازمندیم، گفت: در حال حاضر باید با همدلی و همفکری با نخبگان و به کارگیری تخصص آنان مشکلات کشور را حل کنیم و مجلس این آمادگی را دارد تا در بحث قانونگذاری و نظارت کمک کند تا دولت به اهداف خود برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای حل مشکلات کشور باید یک صدای واحد شنیده شود

برای حل مشکلات کشور باید یک صدای واحد شنیده شود