مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آذر 1400 ساعت 05:052021-12-01سياسي

دیدار رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با خانواده شهید «زین الدین رنگزن مقدم»


معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران عصر روز سه شنبه 9 آذر ماه در ادامه دیدارهای مستمر با ایثارگران با خانواده معظم شهید «زین الدین رنگزن مقدم» دیدار و گفت وگو کرد.

- دیدار رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با خانواده شهید زین الدین رنگزن مقدم معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران عصر روز سه شنبه 9 آذر ماه در ادامه دیدارهای مستمر با ایثارگران با خانواده معظم شهید زین الدین رنگزن مقدم دیدار و گفت وگو کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا دکتر سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی با حضور در منزل شهید زین الدین رنگزن مقدم با خانم نسرین داداشی همسر این شهید والامقام دیدار و از مقام والا و ایثارگری شهدا و ایثارگران تجلیل کرد.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران دیدار با خانواده معظم شهدا و یادگاران گرامی شان را انجام وظیفه خدمتگزاری دانست و گفت: با توجه به اینکه بخشی زیادی از ایثارگران معزز در دوران سالمندی قرار دارند برای رفع مشکلات درمانی و سایر خدمات، ضروری است، علاوه بر امکانات و منابع داخلی بنیاد از ظرفیت های سایر دستگاه های اجرایی کشور هم استفاده کنیم.

معاون رییس جمهور همچنین در ادامه این دیدار در جریان وضعیت درمانی خاص فرزند شهید رنگزن مقدم قرار گرفت و بر رسیدگی و ادامه فرایند درمانی وی توسط مراکز درمانی بنیاد شهید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با خانواده شهید «زین الدین رنگزن مقدم»

دیدار رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با خانواده شهید «زین الدین رنگزن مقدم»