مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آذر 1400 ساعت 04:152021-12-01پزشكي

آیا ترمز کرونا کشیده شده است؟


اُمیکرون سویه جدیدی از کروناس که این روزها سر و صدای زیادی را در کشورهای مختلف جهان به پا کرده است، باتوجه به اینکه سویه های قبلی چالش های بسیاری را در مدیریت بیماری کرونا در کشور ایجاد کرد، - از ورود سویه های جدید به کشور واهمه در بین سیستم بهداشت و درمان وجود دارد، پس از گذشت ماه ها از روزهای مرگبار کرونایی در پیک پنجم به نظر می رسد کرونا ترمز خود را کشیده است، اما باید دید این مسئله ادامه خواهد داشت یا مجدد شاهد اوج گیری این ویروس چموش خواهیم بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پس از عبور از پیک پنجم که مرگبارترین و سهمگین ترین پیک کرونایی در کشور شناخته می شود، آمار ابتلا، بستری، بیماران بدحال وفوتی های ناشی از سیر نزولی به خود گرفته و این کاهش هم چنان ادامه دارد.

در پیک های قبلی کرونایی عادی انگاری مردم در رعایت پروتکل های بهداشتی و شکل گیری اجتماعات فشرده در فضای بسته پاشنه آشیل برای ورود به پیک جدید بود، هر زمان که مردم نسبت به رعایت های پروتکل های بهداشتی بی توجه می شدند، موج جدیدی در کشور شکل می گرفت و بالتبع آن تعدادی زیادی از درگیر ویروس می شدند.

واکسیناسیون در حال حاضر بهترین راه حل برای مبارزه با ویروس کرونا محسوب می شود، طبق گفته کارشناسان حوزه بهداشت و درمان باید پوشش کامل واکسیناسیون در کشور به بالای 85 درصد برسد تا بتوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا ترمز کرونا کشیده شده است؟

آیا ترمز کرونا کشیده شده است؟