مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آذر 1400 ساعت 01:452021-11-30اقتصادي

تولید ورق های فولای API 5LX80PSL2 برای اولین بار در خاورمیانه


مدیرعامل فولاد اکسین خوزستان از تولید ورق های فولادی گرید API 5LX80PSL2 برای اولین بار در کشور و خاورمیانه خبر داد.

- ابه گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، امین آسیابان امروز سه شنبه (9 آذر) در مراسم آغاز به کار تولید ورق های فولادی API 5LX80PSL2 که برای اولین بار در کشور انجام می شود، اظهار کرد: شرکت فولاد اکسین خوزستان، برای رفع نیاز صنعت نفت و گاز کشور راه اندازی شد، بنابراین رسالت اصلی آن رفع نیاز این صنعت در تولید ورق های فولادی خطوط لوله انتقال نفت و گاز و مخازن ذخیره و تحت فشار است.

وی افزود: در سال های اخیر با همکاری فولاد مبارکه اصفهان، تولید ورق های API 5LX42PSL2 تا API 5LX80PSL2 که امروز برای اولین بار در کشور تولید آزمایشی آن انجام می شود را آغاز کردیم.

موارد مختلف و نمونه های زیادی از این همکاری ها داشتیم که مهم ترین و استراتژیک ترین آن ها، تولید ورق خط لوله انتقال نفت خام صادراتی از گوره به جاسک بود که فولاد مبارکه، فولاد اکسین و سه کارخانه لوله سازی در آن نقش داشتند و این بدان معناست که در تامین مواد اولیه خطوط لوله در سراسر کشور هیچ نیازی به واردات کالا نداریم.

وی افزود: این بسیار باعث خرسندی است که کشور ما توانست در این زمینه صنعتی مهم که در انحصار 10 کارخانه در جهان بود، به موفقیت دست پیدا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید ورق های فولای API 5LX80PSL2 برای اولین بار در خاورمیانه

تولید ورق های فولای API 5LX80PSL2 برای اولین بار در خاورمیانه