مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آذر 1400 ساعت 01:302021-11-30بين الملل

کاخ سفید: ارزیابی مذاکرات وین مشکل است


سخنگوی کاخ سفید در پاسخ به سوالی پیرامون نظر آمریکا درباره مثبت بودن جو مذاکرات وین، ارزیابی این مذاکرات را دشوار دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سخنگوی کاخ سفید مدعی شد که ارزیابی مذاکرات وین که از روز دوشنبه این هفته با هدف برچیدن تحریم های ایران آغاز شده، دشوار است.

بر اساس این گزارش، این اظهارنظر جن ساکی سخنگوی کاخ سفید در پاسخ به سوالی پیرامون موافقت یا عدم موافقت آمریکا با مثبت بودن جو مذاکرات مطرح گردید.

این در حالی است که دیپلمات های اروپایی که نخواستند نامشان فاش شود روز سه شنبه به خبرگزاری رویترز اعلام کردند که در جریان نشست دیروز با نمایندگان ایران (در مذاکرات برچیدن تحریم ها در شهر وین)، آنها منتظر پرداختن به موضوعات اصلی هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازرویترز، این دیپلمات ها گفته اند که تا کنون 70 تا 80 درصد از روند تهیه پیش نویس مربوط به متن توافق انجام شده است.

دیپلمات های مذکور ادعا کرده اند که طرف اروپایی هنوز منتظر دریافت پاسخی از سوی تیم ایران هستند که آیا می توانند مذاکرات را از نقطه پایانی آن در ماه ژوئن (دور ششم مذاکرات در دولت پیشین ایران) از سر بگیرند یا خیر.

رویترز در ادامه اضافه کرد که دیپلمات ها گفته اند برای رسیدن به جمع بندی در مذاکرات نیاز مبرمی احساس می شود؛ اما آنها نمی خواهند ضرب الاجل های مصنوعی تعیین کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاخ سفید: ارزیابی مذاکرات وین مشکل است

کاخ سفید: ارزیابی مذاکرات وین مشکل است