مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آذر 1400 ساعت 19:202021-11-30سياسي

دیدار سرکنسول ایران در لاهور با رییس حزب مسلم لیگ نواز


سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در شهر «لاهور» با رییس حزب مسلم لیگ نواز به عنوان دومین حزب قدرتمند سیاسی پاکستان دیدار و درباره روابط دوجانبه به ویژه افزایش تعاملات میان استان های دو کشور همسایه رایزنی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، محمد رضا ناظری امروز در لاهور مرکز ایالت پنجاب با محمد شهباز شریف رییس حزب مسلم لیگ نواز و رهبر اپوزیسیون در مجلس پاکستان دیدار کرد.

مسوولان ارشد حزب مسلم لیگ نواز نیز در این جلسه حضور داشتند و شهباز شریف از سرکنسول و هیات کشورمان به گرمی استقبال کرد.

سرکنسول ایران در این دیدار گفت: با توجه به سیاست راهبردی دولت سیزدهم در توسعه و تقویت همه جانبه مناسبات با کشورهای همسایه و از سویی نیاز پاکستان به سوخت و انرژی، شرایط کنونی فرصت مناسبی برای پیشبرد پروژه انتقال گاز از ایران به پاکستان و همچنین افزایش مناسبات تجاری و اقتصادی است.

وی تاکید کرد: در این راستا احزاب سیاسی پاکستان از جمله حزب مسلم لیگ نواز می توانند دولت را همراهی و موجب آرامش و آسایش مردم خود باشند.

رییس حزب مسلم لیگ نواز با یادآوری سفرهای خود به ایران از جمله مشهد مقدس به قرابت های تاریخی، فرهنگی، مردمی و مشترکات مذهبی و جغرافیایی دو گشور همسایه اشاره کرد و گفت: روابط پاکستان با ایران بسیار حائز اهمیت و در ریشه های عمیق دوستی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار سرکنسول ایران در لاهور با رییس حزب مسلم لیگ نواز

دیدار سرکنسول ایران در لاهور با رییس حزب مسلم لیگ نواز