مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آذر 1400 ساعت 18:452021-11-30بين الملل

ادعای تل آویو درباره کمک مذاکرات وین به هسته ای تر شدن ایران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، در حالی که دور هفتم مذاکرات کمیسیون مشترک برجام با هدف اعمال مجدد محدودیت های شدید بر برنامه هسته ای ایران به بهانه احیای توافق هسته ای روز گذشته (دوشنبه) در وین انجام شد، - وزارت خارجه رژیم صهیونیستی با ابراز نگرانی از احتمال افزایش توانمندی های هسته ای ایران به کمک مذاکرات وین، از کشور های جهان خواست مانع دستیابی ایران به توانمندی اتمی نظامی شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، در حالی که دور هفتم مذاکرات کمیسیون مشترک برجام با هدف اعمال مجدد محدودیت های شدید بر برنامه هسته ای ایران به بهانه احیای توافق هسته ای روز گذشته (دوشنبه) در وین انجام شد، اما تل آویو خلاف این واقعیت را ادعا می کند.

آلون اوشپیتز سرپرست وزارت خارجه رژیم صهیونیستی امروز (سه شنبه) در مصاحبه با شبکه رادیویی کان مدعی شد اسراییل نگران است که مذاکرات وین به ایران کمک کند تا به آستانه توانمندی اتمی نظامی برسد.

اوشپیتز در این مصاحبه که بخش کوتاهی از آن فعلا منتشر شده، ادعا کرد: اجماع گسترده ای در جامعه بین المللی وجود دارد که باید از دستیابی ایران به بمب جلوگیری شود.

اسراییل می گوید که ایران باید از ظرفیت این امر محروم شود .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادعای تل آویو درباره کمک مذاکرات وین به هسته ای تر شدن ایران

ادعای تل آویو درباره کمک مذاکرات وین به هسته ای تر شدن ایران