مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آذر 1400 ساعت 18:202021-11-30ورزشي

تجلیل از مدال آوران کشتی ایران در بانک دی با دعوت دکتر همت الله حسین زاده


بانک دی به دعوت دکتر همت الله حسین زاده عضو هیات عامل و معاون بانکی و بازاریابی این بانک، در مراسمی از قهرمانان جهانی و المپیکی کشتی ایران تجلیل کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک؛ در مراسمی که با حضور مدیرعامل، اعضای هیئت مدیره و مدیران ارشد بانک، گروه مالی دی و علیرضا دبیر، رییس فدراسیون کشتی در ساختمان مرکزی بانک دی برگزار شد، از محمدرضا گرایی، دارنده مدال طلای رقابت های قهرمانی جهان و المپیک و امیرحسین زارع، دارنده مدال طلای سنگین وزن جهان قدردانی شد.

دکتر حسین زاده که خود از ملی پوشان کشتی آزاد ایران در دهه 70 و قهرمان عنوان دار کشتی پهلوانی ایران در پنج دوره این مسابقات بوده است، در این نشست باشکوه ضمن قدردانی از دلاورمردان کشتی ایران در دو آوردگاه اخیر، بر اهمیت درخشش ورزش اول کشور در میادین بزرگ بین المللی و دشواری کسب این افتخارات توسط ستاره های کشتی ایران تاکید کرد و گوشه ای از زحمات سنگین کشتی گیران حرفه ای در دوران آماده سازی برای رسیدن به فرم ایده آل جهانی را ذکر کرد.

همت الله حسین زاده در ادامه سخنان خود به اهدای مدال از سوی این دو قهرمان برجسته ایران به پیشگاه شهدای گمنام و آستان مقدس امام رضا ع اشاره کرد و این حرکت ارزنده ورزشکاران نمونه ایران را زیبنده تجلیل ویژه دانست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلیل از مدال آوران کشتی ایران در بانک دی با دعوت دکتر همت الله حسین زاده

تجلیل از مدال آوران کشتی ایران در بانک دی با دعوت دکتر همت الله حسین زاده