مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آذر 1400 ساعت 18:052021-11-30بين الملل

مقام سابق اسراییل: نمی توان غنی سازی ایران را تعطیل کرد


رییس سابق میز ایران در اطلاعات ارتش رژیم صهیونیستی در مصاحبه ای گفت که مقام های اسراییل هنوز به غنی سازی صفر در ایران فکر می کنند و این امری ناممکن است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، دانی سیترینویچ از مقام های ارشد سابق اطلاعات ارتش برجام میان ایران و گروه 1+5 به امضا رسید، به عنوان وابسته نظامی به آمریکا روانه شد و در دورانی که ترامپ تحت تشویق های بنیامین نتانیاهو نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی از برجام خارج شد، در سفارت رژیم صهیونیستی در واشنگتن حضور داشته است.

سیاست اسراییل در قبال ایران شکست خورده است این مقام سابق رژیم صهیونیستی در مصاحبه ای که با تایمز اسراییل داشت، سیاست رژیم صهیونیستی در قبال ایران را شکست خورده توصیف کرد.

نفتالی بنت، نخست وزیر رژیم صهیونیستی   وی در ادامه گفت که بر خلاف دولت قبلی ایران، دولت ابراهیم رییسی رییس جمهور ایران، بازگشت به توافق هسته ای را در اولویت خود قرار نداده است.

مقام های دولت جدید ایران بارها اعلام کرده اند اگر چه رفع تحریم های ظالمانه غرب علیه ایران بسیار مهم است اما سرنوشت کشور را به سرنوشت مذاکرات در وین گره نخواهند زد.

راه موفقیت مذاکرات وین امتیازدهی چشمگیر آمریکاست این مقام اطلاعاتی رژیم صهیونیستی درباره دور جدید گفت وگوها در وین میان ایران و گروه 1+4 گفت تنه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقام سابق اسراییل: نمی توان غنی سازی ایران را تعطیل کرد

مقام سابق اسراییل: نمی توان غنی سازی ایران را تعطیل کرد