مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آذر 1400 ساعت 14:452021-11-30دانش

دانشگاه آزاد مشهد دارای 30 هزار دانشجو و 600 استاد برجسته است


رییس دانشگاه آزاد اسلامی مشهد گفت: دانشگاه آزاد اسلامی مشهد دارای 30هزار دانشجو و 600 استاد برجسته است که از بین این اساتید 10 نفر از آن ها دانشمندان تراز جهانی هستند.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس دانشگاه آزاد اسلامی مشهد گفت: دانشگاه آزاد اسلامی مشهد دارای 30هزار دانشجو و 600 استاد برجسته است که از بین این اساتید 10 نفر از آن ها دانشمندان تراز جهانی هستند.

محسن مرادی، در مراسم استقبال از دانشجویان ورودی جدید دانشگاه آزاد اسلامی مشهد که ظهر امروز، 9 آذر در سالن اجتماعات این دانشگاه برگزار شد، با اشاره به حضور مجدد دانشجویان پس از مدت ها در فضای دانشگاه اظهار کرد: نمی توانم خوشحالی خود را از حضور دانشجویان در فضای دانشگاه پنهان کنم و از این بابت بسیار مسرور و خوشحال هستم که فضای دانشگاه مجددا معطر به حضور دانشجویان شد.

مدت هاست که کلاس های آموزشی دانشگاه در فضای مجازی، از پشت لپ تاپ و موبایل برگزار می شد و دل هایمان برای حضور دانشجویان در فضای دانشگاه به شدت تنگ شده بود و از این پس که دانشجویان را به صورت حضوری در کلاس ها ببینیم، قدر دانشجویان را بیشتر می دانیم.

با تمام مصائبی که کرونا داشت، برای ما معلمان نیز یک بدی مضاعف داشت و آن این بود که قدر نعمت را ندانستیم و نعمت ها از ما دریغ شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه آزاد مشهد دارای 30 هزار دانشجو و 600 استاد برجسته است

دانشگاه آزاد مشهد دارای 30 هزار دانشجو و 600 استاد برجسته است