مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آذر 1400 ساعت 14:402021-11-30سياسي

یکی از دغدغه های اصلی کشور ، تلاش برای حفظ امنیت و مقابله با تهدیدات دشمن است


رییس فراکسیون بین المللی و منافع ملی مجلس شورای اسلامی گفت: تامین صلح پایدار و استقرار امنیت و آرامش در منطقه از اهداف راهبردی نظام جمهوری اسلامی ایران است.

- ایسنا/تهران رییس فراکسیون بین المللی و منافع ملی مجلس شورای اسلامی گفت: تامین صلح پایدار و استقرار امنیت و آرامش در منطقه از اهداف راهبردی نظام جمهوری اسلامی ایران است.

حسین نوش آبادی _نماینده مردم شهرستان های ورامین ، قرچک و پیشوا_ در مجلس شورای اسلامی بعد از ظهر امروز سه شنبه 9 آذر ماه با حضور در مرکز آموزشی شهید اسدی دژبانی ارتش جمهوری اسلامی ، طی سخنانی در جمع افسران، درجه داران، سربازان و فرماندهی این مرکز، خاطرنشان کرد: وظیفه اصلی ارتش، حفاظت از استقلال و تمامیت ارضی و حفظ امنیت کشور است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه ارتش یک ذخیره و اندوخته بزرگ برای ملت است، افزود: یکی از دغدغه های اصلی کشور، تلاش برای حفظ امنیت و مقابله با تهدیدات دشمن است.

نوش آبادی افزود: تقویت بنیه دفاعی، از مؤلفه های قدرت و در راستای سیاست بازدارندگی و مقابله با زیاده خواهی نظام سلطه است.

رییس فراکسیون بین المللی و منافع ملی مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: سیاست بازدارندگی همه جانبه و دفاع محور، با تمرکز بر بسیج نیروهای مردمی ، خودکفایی و توسعه ی توان دفاعی و تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یکی از دغدغه های اصلی کشور ، تلاش برای حفظ امنیت و مقابله با تهدیدات دشمن است

یکی از دغدغه های اصلی کشور ، تلاش برای حفظ امنیت و مقابله با تهدیدات دشمن است