مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آذر 1400 ساعت 14:302021-11-30سياسي

عدم تحقق تولید، خط قرمز همه ما است


تولید، خط قرمز کارگران و کارفرمایان است و وظیفه ی اصلی ما تحقق تولید در راستای منویات رهبر معظم انقلاب است.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرعامل ایران خودرو تبریز گفت: تولید، خط قرمز کارگران و کارفرمایان است و وظیفه ی اصلی ما تحقق تولید در راستای منویات رهبر معظم انقلاب است.

حمید حاجی زاد منصور در جلسه کاری با مسئولان استانی و نمایندگان و تشکل کارگری در فرمانداری اسکو پیرامون بررسی مسائل اخیر این شرکت، اظهار کرد: کارکنان ایران خودرو تبریز، فرزندان سخت کوش و تلاشگر این مجموعه بزرگ صنعتی هستند که با تمام ظرفیت موجود، تولید را محقق خواهند کرد.

وی در رابطه با مسائل اخیر کارکنان گفت: طی صورت جلسه اخیر یکی از مطالبات مهم کارکنان طرح طبقه بندی مشاغل بود که این طرح از آبان ماه سال جاری اجرا شده و مابه التفاوت اجرای این طرح از ابتدای سال جاری محاسبه و پرداخت خواهد شد.

مدیرعامل ایران خودرو تبریز تاکید کرد: بقیه موارد مربوط به کارکنان در فضای صمیمی و به دور از هر نوع حاشیه قابل گفت وگو و مذاکره است.

حاجی زاد منصور در رابطه با شایعاتی همچون عدم پرداخت حقوق معوقه و تعطیلی شرکت که در فضای مجازی ایجاد شده بود، بیان کرد: تمامی شائبه های موجود در فضای مجازی که اخیراً ایجاد شده کذب محض است و بخش لجستیک، تخلیه و بارگیری این شرکت کاملا فعال بود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدم تحقق تولید، خط قرمز همه ما است

عدم تحقق تولید، خط قرمز همه ما است