مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آذر 1400 ساعت 14:252021-11-30سياسي

اجرای بیانیه گام دوم انقلاب با تربیت جوانان انقلابی


فرمانده سپاه انصارالحسن(ع) استان همدان با اشاره به تصویب و ابلاغ سند 10 ساله بسیج برای اجرای بیانیه گام دوم با چهار موضوع کلیدی، از تربیت جوانان مومن و انقلابی در کشور خبر داد.

- سردار مظاهر مجیدی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در تویسرکان با اشاره به اینکه بعد از بیانیه گام دوم انقلاب برای چهل ساله دوم انقلاب اسلامی، نهادها و دستگاه های دولتی باید برای خود برنامه ریزی می کردند اظهار کرد: بر همین اساس بسیج و سپاه یک سند 10 ساله را در راستای اجرای این بیانیه تدوین کرد.

وی با اشاره به تصویب و ابلاغ سند 10 ساله بسیج برای اجرای بیانیه گام دوم توسط رهبر انقلاب، خودسازی، جامعه سازی، دولت سازی و تمدن سازی را چهار موضوع و کلیدواژه مهم این سند عنوان کرد.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان یکی از برنامه های هدفگذاری شده این سند را تربیت 8 میلیون جوان مومن انقلابی پای کار در کشور دانست و افزود: به لطف خداوند این زمینه فراهم و با توجه به وجود این تفکر و نیروی انقلابی در کشور شدنی است.

وی با بیان اینکه برای این ظرفیت بزرگ مردمی در این سند یک دورنمای بزرگ جهانی یعنی تمدن سازی پیش بینی شده که باید به آن توجه کنیم گفت: امروز تفکر بسیجی به خارج از مرزهای ایران اسلامی صادر شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای بیانیه گام دوم انقلاب با تربیت جوانان انقلابی

اجرای بیانیه گام دوم انقلاب با تربیت جوانان انقلابی