مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آذر 1400 ساعت 14:252021-11-30سياسي

وزارت امور خارجه: ابعاد سانحه هواپیمای اوکراینی به حدکفایت مورد توجه قرار گرفته است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، روابط عمومی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با توجه به بیانیه منتشر شده از سوی وزارت امور خارجه اوکراین و همچنین آخرین تحولات پرونده سقوط هواپیمای اوکراینی، - وزارت امور خارجه در بیانیه ای اعلام کرد: تمامی ابعاد سانحه هواپیمای اوکراینی در قالب سه دور مذاکرات انجام شده به حد کفایت مورد توجه قرار گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، روابط عمومی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با توجه به بیانیه منتشر شده از سوی وزارت امور خارجه اوکراین و همچنین آخرین تحولات پرونده سقوط هواپیمای اوکراینی، بیانیه ای صادر کرد.

متن کامل این بیانیه بدین شرح است:به دنبال وقوع سانحه تاسف بار سقوط هواپیمای اوکراینی، جمهوری اسلامی ایران بر اساس حسن نیت و زدودن سوءتفاهم های احتمالی در روابط دوجانبه، نهایت تلاش خود را به کار بست که در فضایی سازنده و حرفه ای، تعامل مقتضی با دولت اوکراین در خصوص ابعاد مختلف این سانحه را انجام دهد.

براین اساس همان طور که آگاهی دارند، علاوه بر چندین ملاقات و تماس در سطوح مختلف میان مسئولین ذیربط در دو کشور، هیئت های دو طرف با حضور نمایندگان تمامی بخش های مربوطه در سه دور مذاکرات دو جانبه، مرداد 1399 در کی یف، مهر 1399 در تهران و خرداد 1400 در کی یف شرکت کرده و در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزارت امور خارجه: ابعاد سانحه هواپیمای اوکراینی به حدکفایت مورد توجه قرار گرفته است

وزارت امور خارجه: ابعاد سانحه هواپیمای اوکراینی به حدکفایت مورد توجه قرار گرفته است