مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آذر 1400 ساعت 14:152021-11-30سياسي

روحانیت اصیل و انقلابی همیشه در میدان مبارزه و جهاد حضور دارد


آیت الله نوری همدانی با اشاره به اینکه روحانیون هیچگاه از این مسئولیت غفلت نکردند گفت: روحانیت اصیل و انقلابی همیشه در میدان مبارزه و جهاد حضور دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، آیت اللّه نوری همدانی در پیامی به کنگره شهدای روحانیت استان ایلام، یاد و خاطزه شهدا را گرامی داشت.

متن پیام به این شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم الْحَمْدُ لِلَّهِ رَبِّ الْعَالَمِینَ وَ الصَّلَاهُ وَ السَّلَامُ عَلَی سَیِّدِنا وَ نَبِیِّنَا أَبِی الْقَاسِمِ المصطفی مُحَمَّد وَ عَلَی أهلِ بَیتِهِ الطَّیِّبِینَ الطَّاهِرِینَ سیَّما بَقیَّهَ اللَّهِ فِی الأرَضینَ.

قَالَ اللهُ الحَکیم فِی کِتابِهِ: مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَی نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا با سلام و تحیت به مجلس منوری که به نام شهدا و آن هم شهدای روحانیت با محوریت یاد و خاطره مرحوم آیت الله آقای حیدری رحمت الله علیه در حال برگزاری است.

زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا دارای اثرات فراوان معنوی می باشد و باید توجه داشت که یکی از راه های ادای دین برای بازماندگان قافله عظیم شهادت است و آن هم شهدای روحانیت که مشعل داران هدایت بودند و شهدای دیگر یا پرورش یافته علما بودند و یا به تاس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روحانیت اصیل و انقلابی همیشه در میدان مبارزه و جهاد حضور دارد

روحانیت اصیل و انقلابی همیشه در میدان مبارزه و جهاد حضور دارد